mikvagymuk

Keresztül kasul a világban, egy különös állatfaj tanulmányozása, szociopatikus ráutalásokkal. Annyira vicces, hogy magán röhög, de még a poén előtt bőven, vagy a felénél rájön, hogy nem tudja, mi a vége.

Friss topikok

  • közösség: olvas de csak ritkán, akkor viszont az összeset....nehagydabbaeztablogot ! mindig lemaradok a fels... (2008.12.06. 10:57) több mint 1 éve bloggolok
  • nye: Ne unjad, mert imádom olvasni. Főleg, ha odamondós kedvedben vagy. Két ajánlott link közül az alsó... (2008.12.01. 09:57) nevetős
  • Ancs: Ne legyél már ennyire mediterrán! :)éljen a forraltbor, ami csak hidegbe jó. (2008.11.29. 15:40) Tél
  • Tiptirip: Sok-sok gratulla az ügyi hipolovasterapeutasegítőnek!!!! Csak tudnám mi köze a vizilóhoz :) R (2008.10.29. 13:27) Lópacigáspár
  • change: Hajnali ének Jeszenyin Szergej Alekszandrovicsnak Vlagyimir, 1973. Nem tudja kedves, hogy hol h... (2008.10.17. 23:56) és ismét

Linkblog

Párizs

2008.10.05. 12:22 | CV | 2 komment

Annyira romantikus programokat találtam ki magamnak hétvégére, hogy majdnem megkérdeztem magamtól, nem akarunk-e járni.

A színek fogtak most meg leginkább Párizsban. Konkrétabban a kék. Legelőszőr a Notre Damme üvegablakának gyönyörű kékjét láttam meg. Aztán. Nem akartam kihagyni a világ egyik legjobb múzeumát, mivel többször voltam itt, ezért tudtam pontosan, hogy csak az impresszionistákra vagyok kíváncsi. Aztán, ahogy rohantam át a Museé D'Orsay termein, egyszer csak katt. Kék. Van Gogh szobája. Jaj, nyitott száj, csorgó nyál, ezt akarom nézni, beszippantanak a színek.

Persze a többit se hagytam ki: Champs Elysees, Sacra Coeur, Tuileriák, Louvre

Kávé és croissant a kézben a Szajna partján.

Szerelemben élni volna jó...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mikvagymuk.blog.hu/api/trackback/id/tr28697078

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: additional reading 2018.10.01. 01:28:38

Enumeráció sok meglepetéssel - Polír

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dervenkál Egon 2008.10.05. 15:24:05

Te ezt tényleg helyhez kötnéd?

Párizsban, Rómában szerelembe esünk, Amsterdamban, Berliben bulizunk. Londonban, Barcelonában dolgozunk.

Mit csináljunk itthon??? :)

CV 2008.10.05. 16:37:15

Ezt így mind egyszerre
süti beállítások módosítása